Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Addressing structural inequality through education access
Davey, Elizabeth ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Ndiaye, Sokhna Adele Rosalie (oponent)
Vzdělávání bylo dlouho považováno za klíč k pozitivní sociální mobilitě, nicméně přibývající důkazy ukázaly, že pro mnoho studentů s nízkými příjmy jde spíše o mýtus než realitu. Rozdíly mezi studenty pocházejícími z různých sociálně-ekonomických podmínek a rasových skupin jsou stále obtížně eliminovatelné, i přes desetiletí úsilí zaměřeného na školní reformy. Tato práce zkoumá z jiné perspektivy důležitost rozvoje spravedlivějšího přidělování finančních prostředků pro veřejné vzdělávací instituce a také obecného souhlasu, že taková politika je nezbytným krokem ke zvýšení rovnoprávnosti ve vzdělávacím systému. Tato práce rozvíjí téma mezigeneračních vztahů a okolností promítají se do akademických přístupů dítěte a v důsledku toho i jeho akademických výstupů. Pomocí zmíněného ukazatele tato práce přidává k souboru znalostí o daném tématu i novou perspektivu diskurzu o rovnoprávnosti ve vzdělávání a akademických výsledcích s ohledem na Dvougenerační intervenci a její protínání se. K dokončení triangulace jsou použity rozhovory a pozorování vedoucích pracovníků, programových sociálních pracovníků a účastníků úspěšného Dvougeneračního programu. Ty jsou použity jako základní cíle tohoto investigativního výzkumu a dále k rozšíření Dvougenerační intervence, která by mohla vyřešit rozdíly, o což se již...
Addressing structural inequality through education access
Davey, Elizabeth ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Ndiaye, Sokhna Adele Rosalie (oponent)
Vzdělávání bylo dlouho považováno za klíč k pozitivní sociální mobilitě, nicméně přibývající důkazy ukázaly, že pro mnoho studentů s nízkými příjmy jde spíše o mýtus než realitu. Rozdíly mezi studenty pocházejícími z různých sociálně-ekonomických podmínek a rasových skupin jsou stále obtížně eliminovatelné, i přes desetiletí úsilí zaměřeného na školní reformy. Tato práce zkoumá z jiné perspektivy důležitost rozvoje spravedlivějšího přidělování finančních prostředků pro veřejné vzdělávací instituce a také obecného souhlasu, že taková politika je nezbytným krokem ke zvýšení rovnoprávnosti ve vzdělávacím systému. Tato práce rozvíjí téma mezigeneračních vztahů a okolností promítají se do akademických přístupů dítěte a v důsledku toho i jeho akademických výstupů. Pomocí zmíněného ukazatele tato práce přidává k souboru znalostí o daném tématu i novou perspektivu diskurzu o rovnoprávnosti ve vzdělávání a akademických výsledcích s ohledem na Dvougenerační intervenci a její protínání se. K dokončení triangulace jsou použity rozhovory a pozorování vedoucích pracovníků, programových sociálních pracovníků a účastníků úspěšného Dvougeneračního programu. Ty jsou použity jako základní cíle tohoto investigativního výzkumu a dále k rozšíření Dvougenerační intervence, která by mohla vyřešit rozdíly, o což se již...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.